torsdag 14 mars 2013

Bra start på dagen!

När jag klev upp idag kändes allt lite trögt. Jag hade drömt en hel del konstiga saker och var lite "lullig" i huvudet :P Jag gick ut i hallen och gossade med Nalle en stund. Plötsligt ringer det på dörren! Eftersom jag köpt några saker på Tradera inser jag att jag måste öppna snabbt eftersom killar från Posten aldrig väntar länge utanför :P

Snabbt som tusan kastar jag på mig morgonrocken, jag hinner inte ens stänga den utan kämpar för att hålla igen den med ena armen medan jag öppnar dörren. Självklart hade jag helt glömt Nalles existens under den tiden, så när jag öppnar dörren försöker han trycka sig fram och ut för att hälsa på främlingen. Så där står jag, kämpar för att inte flasha mig helt och försöker hålla hunden inne i lägenheten. Gick förvånansvärt bra! :P Jag fick mina 3 paket till slut, utan att varken visa mig naken eller släppa Nalle på honom ;) Tur att man kan skratta åt sig själv i efterhand!

Hur som helst fick jag 3 tröjor, och alla var jätte fina, för de pengarna jag la ut fick jag verkligen inga dåliga kläder! Nästa billiga inköp blir mer somriga kläder - linnen och shorts av olika längd :) Tänker inte klippa sönder mina jeans den här sommaren!

Så, det var min morgon! Hoppas ni andra också fått en kick-ass start på dagen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar