måndag 21 oktober 2013

Måndag, kära måndag

Då har veckan börjat om, och eftersom jag jobbar hela helgen är jag inte den som har bråttom dit riktigt än ;) Har en hel del att göra före det! Jag har knåpat ihop ett helt nytt lite tuffare träningsschema med lite annorlunda upplägg och mer cardio än tidigare. Och tre av cardiopassen ska Nalle vara med på, för även han har ett begynnande fettlager som inte är välkommet (kastrerad latmask). Ska nog fixa nån slags pulka han kan dra i vinter så att det blir lite extra träning i vardagen även för honom.

Hur gick utmaningen i helgen då? Jo då det gick bara bra :) Jag var glad och nöjd hela tiden, hade en liten dipp i slutet där jag kände att ångesten kom lite krypande, men jag kunde vända det :) Har insett att musik är bra för mig, det gör mig lugn att nynna lite. Kanske är därför jag äääälskar att sjunga när jag är själv?

Nu ska jag bege mig till Biltema och köpa motorvärmarsladd och en skrapa - vintern är ju snart här :) Bjussar på en oväntat bra låt som gör mig både glad och ledsen samtidigt. En perfekt låt för mig att sjunga på här hemma i min ensamhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar