tisdag 5 juni 2012

Positivt var det ja...!

Hur svårt det än kommer vara och hur mycket jag än måste ljuga för att få till det så ska denna blogg endast fyllas av positiva inlägg av olika slag. Jag kommer nog lägga upp en hel del bilder säkerligen och försöka plita ned allt positivt som finns i min vardag :)

Om man ser på sitt liv med positiva glasögonen på så inser man ofta att allt inte är så hemskt som det kan verka. När jag tar på de glasögonen så ser jag att jag har vänner och familj som jag älskar och som älskar mig, jag har en underbar hund och mitt liv är ganska perfekt. Allt för ofta glömmer jag att ta på de glasögonen, och då ser jag en helt annan vardag framför mig. Men med hjälp av den här bloggen ska jag försöka ta på mig de positiva glasögonen lite oftare och ta tillvara på allt som är så bra i mitt liv.

Läs eller skit i det, vad som än gör dig lyckligare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar