fredag 28 februari 2014

Stormen avtar

Ja nu hoppas jag att den stora stormen är på väg att lugna sig. Jag har varit så stressad senaste tiden, jag har inte kunnat fokusera på någonting. Allt har bara varit för mycket och jag har inte haft någon koll på något alls, bara hängt med liksom.

Men nu börjar det reda ut sig och allt verkar bli typ bra. Jag fick dock INGEN lön denna månad pga något missförstånd eller något. Och när jag ska ringa och reda ut det har kvinnan tagit semester en vecka. Kul. Så nu ligger Andreas ute med pengar för alla mina räkningar. Men jag hoppas det löser sig, för jag har då inte tänkt jobba gratis.

Snart blir vi med motorcykel också, Andreas har blivit sugen på en speciell och den lär väl betalas imorgon tror jag. Jag längtar bara tills vi ska börja prova mc-kläder åt mig ;) Sen att åka tycker jag mest verkar läskigt, men det vänjer man väl sig vid :)

Nu ska jag fokusera på en sak i taget, för det märks på kroppen att jag varit stressad. Jag har ont överallt och känner mig bara tom i kroppen. Även minsta lilla grej kan få mig att bli tokstressad, vilket inte är bra.

Och sista bra grejen: Nästa vecka kan Nalle börja gå på dagis igen! Känns som att det var evigheter sen sist! Jag tror han kommer vara nöjd ;)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är horribelt att åka bak på motorcykel. Efter ett tag ville jag inte åka mer och då blev det ju så att det impulsköptes en motorcykel till mig så jag kunde (övnings)köra själv istället.
    Mycket bättre, tyckte jag. Det tyckte inte min kavaljer, jag körde för mesigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har mina farhågor om att det kommer vara läskigt att åka bakpå i början, och om jag någonsin kommer vänja mig vet jag inte. Har bara åkt bakpå en skoter en gång, och det var nog läskigt. :P Men får väl bara se till att kramas nog hårt och lita på att Andreas sitter stadigt och et vad han gör :P

      Radera