fredag 17 oktober 2014

Öppen och social!

Imorgon är jag oväntat ledig från assistentjobb, och istället blir det att stå och prata med folk på en eventdag :)

Jag ska prata om cellskydd, näring och hur kroppen mår på insidan. Jag har nu gått nån timme och pratat med mig själv för att känna på om jag vet vad jag ska säga ens ;) Jag har döpt mig själv till Isabelle - hudvårds- och näringskonsult. Egna påhittade titlar är nämligen något jag lärt mig på högskolan, det var en av de första sakerna jag fick lära mig faktiskt! Har du ingen titel, gör en själv!

Personlig utveckling är vad detta blir! På högsta nivå! Jag ska imorgon, som genom ett trollslag, bli en öppen person som bara tar kontakt med nytt folk hur som helst. :P Och jag ska få dem att förstå det underbara i det jag försöker berätta för dem.

Ja ni... jag behöver en hejarklack tror jag!

Pssst... jag vill faktiskt upp för trappan...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar