fredag 2 januari 2015

Lchf och annat skit :)

Nu har vi kommit två dagar kan på 2015, och jag har ätit Lchf i 4 dagar. Jag börjar inte strikt, utan tar bara lite eller ett bättre alternativ av det jag är sugen på. Proteinglass istället för vanlig glass, 5 chips istället för 50, 2 godisar istället för en påse.

Jag tror det är ett bra alternativ för mig, i alla fall till en början, senare när jag vant mig får vi se :)

Jag vill inte endast äta Lchf för att gå ner lite, utan jag har en helt annan orsak :) Om jag får som jag vill så kommer jag nämligen hamna i en situation där jag lovat mig själv att äta Lchf! Och jag räknar med att det blir så, därför äter jag så redan nu :)

I övrigt har jag idag varit den smartaste bruden i stan! Mitt i ishalkan satte jag på mig broddarna och promenerade in till stan före jobbet. Jag kom då fram snabbast av alla för jag var den enda som inte slirade fram ;) Awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar