onsdag 20 juni 2012

Lite bajs har aldrig skadat någon

Eller?

Hur som helst var igår en härlig dag, var med Alexx och hjälpte henne med hennes häst och senare även hennes små kor som hon jobbar med ;) Enormt skönt att få komma hemifrån och göra något annat för en dag! Och kul var det, även om jag en stund stod med hela armen full i ko-skit ;) Men egentligen är det ganska skönt att bara få vara, att känna att bajs inte är det värsta - det går ju att tvätta bort :) Att gå förbi en efterbörd som ligger på golvet och inte alls känna att det är något äckligt - det är bara naturligt. Blev lite frestad nu att lägga upp en bild på en efterbörd, men jag ska stå emot den impulsen ;)



Det jag försöker säga är att alla borde försöka umgås mer med djur, jag tror man kommer ned på jorden lite då och kopplar bort sina egna bekymmer. Väldigt skönt tycker då jag i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar