fredag 19 oktober 2012

31 frågor

Tänkte att det kan va lite kul med omväxling här och ha en liten lista med frågor, kan ju va kul - typ ;)


1. Var är din mobiltelefon? Den ligger och slöar i soffan bredvid mig och är väldigt osocial idag!
2. Var är din andra hälft? Han är på jobbet och sliter, min mr.muscle <3
3. Ditt hår? Ofixat och ofärgat :P
4. Ditt humör? Är kanske inte lika bra som igår, men helt klart på bättre humör är vanligt!
5. Din dagsplan? Fortsätta tenta-plugget, gå en sväng med hunden och träna olika sök-övningar, laga mat och sen åka och träna. Ikväll blir det hemma-mys med mig själv då hjärtat ska på fest :)
6. Det bästa du vet? Att bara mysa och gosas med Ante!
7. Din dröm i natt? Jag vet att det var något väldigt spännande, men minns inte nu :)
8. Ditt livsmål? Skaffa mig ett bra spännande jobb som drar in mycket pengar. Ha en söt liten familj med stort hus och lite djur ;)
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Hunden, träning, teckning och att sjunga.
11. Din skräck? Att förlora någon jag älskar. 
12. Var vill du vara om sex år? Vill ha ett barn eller två eller tre, bo i hus och ha ett jobb :)
13. Var var du igår kväll? På gymmet, närmare bestämt IronWorks!
14. Vad är du inte? Okänslig, kall.
15. En sak du önskar dig? Nya träningskläder
16. Var växte du upp? I Stockholm
17. Det senaste du gjorde? Var på toa ;D
18. Dina kläder? Svarta jeans och rosa träningslinne, bra mix ;)
19. Din tv? Står i Öjebyn och är ensam
20. Ditt/dina husdjur? Min blandrashund Nalle på 1,5 år :)
21. Din dator? Världens bästa stationära som mitt ex pysslat ihop åt mig :)
22. Din bästa ägodel? Min dator tror jag faktiskt :)
23. Saknar någon? Flera stycken, men mest Sara som är på Island nu.
24. Din bil? Opel Vectra kombi -98, funkar inte just nu men hoppas på det bästa.
25. Något du inte har på dig? Långklänning. Hände väl på balen sista året på gymnasiet, men händer aldrig annars!
26. Favoritaffär? Ica
27. Din sommar? Den som var spenderades mestadels hemma med hunden. Var och hälsade på Ante en sväng och sen var jag till Kreta en vecka. Hyfsat bra sommar ändå
28. Älskar någon? Många, men mest Andreas såklart :)
29. Favoritfärg? Blå!
30. När skrattade du senast? Oj svårt att säga, ganska nyss har jag för mig. Skrattar ganska ofta :)
31. När grät du senast? Någon vecka sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar