lördag 20 oktober 2012

Egentid

Igår kväll hade jag en riktigt mysig kväll med bara jag och hunden. Har i vanliga fall lite jobbigt att vara själv, men igår ville jag faktiskt inget annat. Jag köpte en påse godis som jag smaskade i mig till filmen "Easy A" (inte någon höjdarfilm direkt men ändå), måste ju få flika in att jag tycker att Emma Stone som spelar huvudrollen är sjukligt söt :). Efter det gick jag och hunden ut en sväng och njöt av den friska höstluften och skojade runt lite som vanligt. När vi sedan kom in igen hoppade jag i badet med en härlig ansiktsmask och en helt ny tvättsvamp. Riktigt mysigt! Hade Nightwish igång på spotify och bara låg och njöt, det kändes att det var länge sedan jag hade en sån kväll!

Jag måste verkligen göra om detta! Kändes helt underbart att för en hel kväll bara släppa tankar på inlämningsuppgifter och tentor. Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar