torsdag 21 mars 2013

Varför jag är så off

Om ni inte märkt det redan så var det ett tag sedan det kom ett inlägg från min sida. Jag tänker inte här gå in på varför det är så, de som redan vet vet. Ni som inte vet, antingen angår det inte er eller så kommer jag berätta när läge kommer.

Ibland händer saker i livet som är helt ofattbara och helt oförberedda, de kommer som en blixt från klar himmel. Och så har det varit nu, men vi hanterar det. Alla på sitt sätt.

I övrigt pluggar jag inför tentorna i början av nästa vecka. Jag åker till Borlänge på söndag morgon och är där till tisdag, sen åker jag ned till Stockholm och hälsa på hos mamma. Ska bli skönt att få komma bort lite från allt, andas ny luft och träffa familjen. Mini-semester för mig :)

En bra nyhet mitt i allt kaos är att Andreas fått jobb på Folksam :) Fast det "visste" vi ju redan tidigare ;) Men skönt att få det bekräftat :)

Det är allt jag orkar skriva idag. Hoppas ni alla har det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar