torsdag 8 augusti 2013

I-landsproblem

Vad ska jag äta? Jag är hungrig men har ingen inspiration till vad jag ska stoppa i mig. Så då sitter jag här hungrig.

Vilket enormt problem insåg jag nu, det tar upp mkt av min tid eftersom inget annat blir gjort när jag är hungrig. Bara för att jag inte vet vad jag ska äta. "Skärp dig!" har jag lust att säga och ge mig själv en bitchslap, men jag tror jag bara går och gör nå ätbart istället :P

Typiskt exempel på ett I-landsproblem. Jag har kylen och frysen fulla i mat, men jag går hungrig pga brist på inspiration. Samtidigt sitter väldigt många där ute och är hungriga utan att kunna äta. Och inte pga brist på inspiration då, utan brist på mat. Så nä, nu ska jag ta och äta och vara nöjd att jag ens har mat hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar