onsdag 4 september 2013

Virrpanna och vuxenpoäng

Idag har jag verkligen inte haft huvudet med mig. Skulle åka och handla mat efter jag lämnat Nalle på dagis. Jag åkte heeela vägen ut till Birsta (har rabatt där) - men när jag är där inser jag att jag ju varken har pengar eller rabatten med mig. SUCK! Klockan är då ca 8:30. 10:00 skulle jag på ett möte med min nya arbetsledare för att prata framtid. Alltså 1,5 timmars väntan. Sjöng lite i bilen och surfade på telefonen. Maten får bli i eftermiddag istället.

Nu till mina vuxenpoäng. Satt i mötet med både arbetsledaren och verksamhetschefen. Allt gick bra och jag fick en inblick i hur det kommer se ut framöver. Inte jätte mycket jobb efter september, men eftersom jag är så himla flexibel skulle de kanske försöka placera mig hos en till brukare! Kul tycker jag då pengar och arbetserfarenhet är mer än välkommet! Vuxenpoängen får jag för att jag tog för mig på mötet och helt enkelt kände mig väldigt vuxen plötsligt :)

Nu ska jag försöka få struktur på plugget också, jobbet har tagit lite för mycket tankeverksamhet senaste tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar