tisdag 3 september 2013

Jag vill till IKEA!!!

Herregud vilken shoppinglust jag har! Har sålt saker för 600 kr hittills och ca 200 kr till är på väg in på fredag. Men eftersom jag "står i skuld" till Andreas känns det inte ok att ta pengarna och shoppa upp dem på IKEA hux flux. Men herre min gud så sugen jag är på att få lite nytt in i lägenheten! Dessutom är det just ca 600 kr som behövs för att köpa allt på min shoppinglista. Usch och fy för shopping- och inredningssug när man inte har pengar!

Vad vill jag köpa då? JO:
Blockljus
Kudde till Andreas
Kuddar och kuddfodral
Papperskorg
Duschdraperi
Badrumsmatta
Skohylla

Och sen vill man ju alltid köpa en massa andra små saker när man väl är där, men som sgat har jag inte råd ändå - så varför ens åka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar