onsdag 18 december 2013

Ho Ho! Motivation?!

Idag var det dags att träna ben. Mitt favoritpass. Åkte jag till gymmet? Nej.

Vad händer?! Vad är det för fel? Jag är ledig och åker inte till gymmet för att köra mitt favoritpass! Det är ju nästan kriminellt! Vad har jag gjort istället då? Jo, ingenting. Gått promenad med Nalle förstås, men annars INGENTING.

Hatar när jag har svackor som denna, det leder mig ingenstans och ger mig inte mer energi heller som jag absolut behöver på torsdag då jag börjar jobba igen. Jag blir bara trött och apatisk. Imorgon är Andreas ledig i alla fall så då kanske jag kan komma igång med livet igen. Hoppas på det. Ska ut och leta reda på sista julklappen inför jul - spännande! 

1 kommentar:

  1. <3 motivationen och inspirationen kommer och går! Kämpa på!

    SvaraRadera