måndag 10 mars 2014

Låg period

Ja just nu känner jag att jag hamnat i en svacka. Jag finner ingen glädje i träningen, jag vill bara bli klar så fort som möjligt, och är humöret mer åt det nedåtgående hållet så blir det inget av det alls. Jag känner liksom inte att jag VILL vara där, jag sitter hellre och pysslar med småsaker hemma. Samtidigt vet jag att jag kan hitta tillbaka upp igen, till glädjen och lyckan jag normalt känner på gymmet, jag har bara tappat bort min inre gudinna med läder och kedjor på sig. Hon brukar normalt kicka in så fort jag tänker på vad jag ska träna. Nu tänker jag inte ens särskilt mycket på vad jag ska träna, det har tappat sin betydelse liksom för ja får ingen motivation av det, bara känslan av att "måste jag?".

Som första steg ska jag idag leta rätt på ett par nya tights att träna i. Mina långbyxor jag brukar ha har gått sönder och det känns inte kul att ha samma byxor varje pass i veckan, de blir ju bara slitna och äckliga.

Sen måste jag ta mig till Birsta och Ica Maxi för att köpa hem mer lchf-grejer så det blir lättare för mig att äta bra mat. Nu äter jag ingenting för att jag inte har något bra hemma, och sen blir jag så hungrig att jag kastar i mig något dåligt eller något som bara stillar suget för tillfället. Även detta bidrar ganska mycket till att jag inte har någon ork eller lust att träna.

Så nu ska jag försöka ta mig upp igen, wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Alltså hur kan jag ha missat din blogg? Har du gjort en helt ny? Jag har ju följt dig förut...

    SvaraRadera
    Svar
    1. bytte namn på den för ett tag sedan, kan vara därför :)

      Radera