fredag 18 april 2014

Idag börjar planeringen

Andreas ska jobba natt tre dagar i rad nu. Det ger mig lite tid att plugga, städa och planera för kommande förändringar. Jag ska köra 30 dagar strikt LCHF. Något jag inte gjort på länge nu, har alltid varit åt det mer "liberala" hållet och inte varit så benhård. Men nu är jag less på allt fuskande och allt sötsug, så under 30 dagar är det strikt LCHF som gäller och inte en enda fuskdag. När jag klarat 30 dagar så kan jag börja fundera på vad som händer sen, allt beror på hur kroppen känns och hur jag mår allmänt.

Även träningsschemat ska få sig en grundlig renovering. Jag ska ha in mer rörlighetsträning (stretching osv.) och mer bålstyrka och balans. Jag måste få till min hållning nu så ryggen slutar krångla. Dessutom ska jag fixa en tid hos en naprapat som får köra en genomgång av ryggen osv :) AJ men kanske nödvändigt.

Nu ska jag iväg på ett möte med Sundsvalls Hundparksförening där jag är sekreterare, ska bli kul att se hur det gått för tjejerna på mötet med kommunen, och även få se området som kommunen lagt som förslag på plats för en hundpark :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar