tisdag 10 juni 2014

Telefonsamtal

På få dagar har jag hunnit prata med pappa, mamma, bror och bästa vännen. Alla bor ju i Stockholm eller längre söderut så det är verkligen skönt att få prata med dem ibland. När allt här händer så snabbt är det också lätt att glömma hur lite vissa av dem vet om vad som händer i mitt liv. Jag antar liksom bara att alla redan har hört om det. Men det är ju inte fallet :P

Jag har börjat komma tillbaka lite på mattan nu. Träningen börjar gå smidigt och jag orkar med den. Promenaderna börjar bli bättre (intensivare och gladare). Maten har IDAG blivit bättre. Jag tar små steg mot att få ordning på allt igen och skala bort de 5 kilon som av välkända anledningar har lagt sig på mig. Och främst ska jag må bra igen, och vara glad. Positivt är att jag inte har haft någon panikångest alls på väldigt länge. FRAMSTEG helt klart!

Jag har ett störande moment i mitt liv nu jag inte vill dela med alla än, fortfarande. Men det tär på ganska mycket nu. Snart så vet jag i alla fall om det behöver störa mig eller inte. Och när jag vet det kan jag nog dela med mig :)

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar