torsdag 4 september 2014

Spännande tider

För det första, nu är jag förlovad med min drömkille! Wihoo! Bröllop diskuteras och diskuteras lite till :)



Mer roliga nyheter är att jag just nu har grov träningsvärk i mina ben! Jag provade nämligen frontsquats igår, med en sopkvast. För mig som inte gjort någon slags Squats på länge (lääääänge) så gav detta en grym pump och nu väldigt mycket träningsvärk! Och det bästa av allt, ryggen gav sitt godkännande till den övningen! Vanliga Squats funkar inte alls för mig, så då är det skönt att det finns ett fungerande alternativ :) 

Nu ska jag fortsätta träna klokt och hålla mig aktiv, så lite sittande i bilen som möjligt! Jag har lärt mig under sommaren att ett bilsäte är oerhört påfrestande för ryggen! Har aldrig så mycket besvär som när jag åker/kör bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar