fredag 19 september 2014

Fiskfrossa

Nu äter vi nästan enbart fisk av olika slag här hemma. Torsk, regnbåge, gädda och abborre bjussas det på, inte mycket annat. Varför då då? Jo:
- vi fiskade upp en del regnbågar i Piteå
- jag fick med mig gädda och abborre från Åland
- Ica hade grym rabatt på torsk ;)

Så nä nu äter vi knappt nåt annat :) bra terapi för mig också som konstigt nog, trots fiskevana från ung ålder, tycker att det är äckligt med rensning av fisk och att ta i deras slemmiga kroppar :p men jag tror jag börjar vänja mig! Och lagom till jag vant mig vid det så är fisken säkerligen slut ;) 

Och i en parentes har jag varit på mitt sista planerade naprapatbesök. Nu ska jag försöka överleva på egen hand :) måste ju säga att det känns lite tråkigt, har ju nästan lärt känna människan. Tror nämligen jag valde stans pratgladaste människa till naprapat så vi har liksom avklarat allt från semesterminnen till politiska diskussioner. Oh well, hoppas han snart får barn med tjejen och har kul på sin semester ;)

Snart kommer ett inlägg med tankar kring bröllop och allt som omger det :) 

Sist men inte minst kommer bilder från min vistelse med Pappa på Åland. Vi målade, monterade vindskivor och kapade lite träd osv. :) och jag plockade havtorn! Aj! ;)


Ska försöka bli bättre på att uppdatera i framtiden!

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir när du lägger ut bilder, jag saknar sånt nu när jag inte huserar på Facebook längre!

    PS, gu va fin du är!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera