torsdag 9 oktober 2014

30 day "beach body" challenge


Nu kanske vissa av er tänker: "Vadå beach body? Skrev hon inte nyss på sin Instagram att hon ska skita i sånt?" Japp det gör jag absolut, men nu råkar denna 30 day challenge vara den som passar mig bäst = mest variation av övningar. Är en hel del övningar jag aldrig gjort ever i mitt liv, och sånt är lite kul.

Detta ska jag börja med NU, dag ett blir liksom nu lagom till midnatt ;) Och jag gör det för att jag helt enkelt tappat rutinen i träningen. med skador och smärtor och sjukhus så har jag helt enkelt tappat fokus och kommer in på gymmet med inställningen "jag gör som Andreas så blire nog bra". Bara det att vi inte alls kan träna på samma sätt då jag måste avgöra vad jag får och inte får ont av. Lite omotiverande tycker jag då jag mest blir frustrerad och på ett negativt humör då jag inte kan göra allt och får hjärnsläpp när jag måste tänka om.

I denna challenge däremot kan jag genomföra alla övningar. Är bara squat jumps jag ändrar till "bara" squats för att inte riskera att ryggen blir galen. Och det bästa, jag kan göra det både hemma och på gymmet. No excuses liksom :)

Ready, set, GO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar