måndag 29 september 2014

Sjukstuga

Hej allesamman. Som säkert många av er vet har jag inte direkt haft energi att lägga på bloggen. Jag har sedan i tisdags haft huvudvärk, och sedan i torsdags har kag snurrat omkring i vårdsystemet. Har provat att sitta 3 timmar på primärvårdsjouren, 6 timmar på akuten, 24 timmar på strokeavdelningen och sen hela helgen hemma på permission. 

Nu är jag tillbaka på stroken och väntar på att morgonronden ska börja så de får avgöra om jag ska genomgå mer tester. Jag har det fortfarande konstigt i huvudet, men inte direkt ont längre, mer som ett obehagligt tryck på något vis. Men jag kan också ha blivit lite okänslig efter 6 dagar med detta huvud. 

Om vi hoppar till ett helt annat ämne så har jag och Andreas beslutat att vänta med bröllopsdatumet till nyår, då vet vi mer om hur vår ekonomi ser ut och vi kanske har mer koll på när vi faktiskt vill ha det och hur stort det ska vara. Även om vi prioriterar bort alla som ej är familj och nära vänner så blir det över 30 pers :S och då har jag skippat morföräldrar och föräldrars syskon! Har insett att det inte är så enkelt detta. Hade kanske varit lättare att bara göra det i hemlighet med två vittnen :p 


Huvudvärken från hell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar