lördag 8 november 2014

Nattjobb, vikingar och stureplan

Ja dessa tre saker har jag blivit påverkad av på senaste tiden.

Just nu närmar jag mig slutet på min första natt på jobbet. Har gått bra, är inte döende och har bara gäspat nån enstaka gång :) men är två nätter kvar, så gissar att detta var den lättaste natten :)

Vikingar då.. Har börjat se serien Vikings - och jag älskar det! Spännande handling och fängslande karaktärer :) Väldigt värt att se!

Och sist stureplan. Jag lyssnar på en ljudbok via storytel (14 gratis dagar) som heter "Ett oemotståndligt förslag". Handlar om en kvinna som får chansen att ärva en STOR summa pengar om hon lyckas med ett uppdrag - och hon har ett år på sig. Spännande lyssning, inte något jag hade trott jag skulle gilla!

Så det är en kort sammanfattning av senaste dagarna i mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar