lördag 24 januari 2015

50 års kalas

Pratade i telefon med Sara idag, min underbara barndomsvän som jag inte kan leva utan :) Vi fyller snart 25 båda två (2 dagar emellan oss bara) och vi känner båda två att vi såklart ska fira 50 år :D Men nu ska vi bara lista ut hur vi på bästa sätt firar detta då... Alkoholfritt såklart, och något vi båda gillar :) Svårt faktiskt! Men före maj ska vi väl kunna hitta på något, våra hjärnor är ju bara 24 än sålänge så lite hjärnkapacitet bör vi ju ha ;) Skämt åsido, vi har båda så sjukt späckade livsscheman just nu att det är ett mindre mirakel när vi kan prata i telefon ^^

I övrigt har jag lyckats önska mig lite olika grejer till födelsedagen :)
- Massage/nåt annat som kan hjälpa min kropp
- Fallskärmshoppning (beroende på om jag bara har ansvar för mitt eget liv eller ej)
- Kamera (hybrid eller system)

Jag önskar mig även något mer som inte går att köpa för pengar (eller jo det kan man väl egentligen...) och det överväger allt ovanstående, men det kan bara min egen kropp avgöra om det är läge eller ej.

Och så vill jag bli smärtfri, och det kan bara jag själv fixa :)

1 kommentar:

  1. Hoppas på det näst sista. Håller tummarna för kroppen!

    SvaraRadera