fredag 15 juni 2012

Spontanitet

Ja ibland är jag på gränsen till för spontan, men det kan vara kul ;) Jag som trodde att jag bara skulle uggla hemma hela sommaren får nog ta och äta upp mina ord, KRETA HERE I COME! Och för er som funderar över hur jag ska ha råd med det: Jag blir bjuden av en mycket trevlig person ;) Jag tänker såhär, jag är ung, singel å har hela livet framför mig - klart jag ska passa på att göra allt galet nu så jag kan vara lugn och sansad senare ;)


Längtar som tusan! Måste spara ihop lite pengar sen och dra iväg mina flickor en vacker dag också :)

Älskar känslan av att få längta till något, känna att det verkligen ska bli kul! Ta ut lyckan lite i förskott! Om det sen av någon anledning inte skulle bli av så har jag ju fått vara lycklig nu i alla fall :) Men ikväll fixas biljetterna så nog ska det bli av ;)

WOHO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar