onsdag 4 juli 2012

Att göra något för någon annan

Det är vad den här dagen handlar om för mig, att göra något speciellt för någon annan.

Min plan för idag är att småstäda och diska hos min käre vän A när han är på jobbet, och sen fixa nå god middag åt oss innan jag åker hem :) Det känns skönt att få göra något lite extra när han varit så vänlig och haft mig här i en vecka! Men som de flesta nog vet gör man inte något för andra utan att samtidigt vinna något på det själv, och idag är målet att få se hans leende när han kommer hem och kanske få sig en kram eller två :)

Så tipset idag till er alla är att göra något speciellt för någon annan, det gynnar inte bara den personen, utan dig själv också. Och det behöver inte vara något stort och speciellt, det kan vara något så litet som att ge någon en klapp på axeln eller en liten komplimang! Det som känns bra helt enkelt :)

Keep on smiling folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar