söndag 15 juli 2012

Träning :)

Nu har jag fått mig en hård spark där bak och har blivit jätte taggad! Var i Luleå över helgen och passade på att använda mitt älskade gym där som jag fortfarande har kort hos. Och JAAA vad det kändes awesome!! Underbart var det rent utsagt! Kroppen var väl inte helt med på noterna, men psyket var med och jag kämpade på som en oxe. Och ja, nu är jag helt taggad på att försöka komma i gång med träningen igen. Blir inte på gym än, men man kan ju göra mycket hemifrån utan större problem :)



Och ja, en till bra sak som hänt under helgen är att jag ska "få" en bil, och ekonomin går ihop utan större problem - så jag är happy :D Bil underlättar ju livet något, speciellt när jag vill ha vovven med mig :)

Bara lite roliga saker jag ville dela med mig av, för sånna här saker tycker jag ger så mycket bra energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar