måndag 6 augusti 2012

I'm back on track

Så ja, tillbaka på banan igen! Fick mej en liten svacka av olika anledningar, men nu är jag på väg mot toppen igen :)

Idag har varit en sån där underbar dag när allt bara går som man vill! Jag tog mig upp tidigare än vanligt, fick besked om att jag kom in på högskolan (yay!), och sen lagade jag god lasagne till mig själv och har haft så mycket mer energi än vanligt att jag nästan klättrat på väggarna! Resultat: En glad och sprallig tjej som sprider lycka och glädje omkring sig, och en mer städad lägenhet och halvt färdigpackad resväska (åker ju till Kreta på söndag).

Lilla minuset i kalkyleringen är att jag kände mig jätte sjuk när jag vaknade, har haft något på lur länge. Men det vände under dagen så nu känner jag mig piggare än nånsin förut!

Mitt stående tips till dem av er som känner att livet går lite trögt - kliv upp tidigt och gå en morgonpromenad! Det funkar då för mig i alla fall. Och för allt i världen, glöm inte den positiva inställningen hemma!

Att sen dessutom få känna lyckan över att ha någon som bryr sig om en sådär lite extra gör inte saken sämre... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar