onsdag 8 augusti 2012

Min allra bästaste vän

Idag kom min bästa vän upp till norr från sthlm! Som jag har längtat! Speciellt när vi båda har en hel del att prata om just nu ;) Inget ger en bättre känsla än att träffa den person man bara kan vara sig själv med, jag behöver liksom inte tänka över vad jag säger till henne - har inget att dölja.

Så här sitter jag och är blå om fingrarna, vi drog ut i blåbärsskogen och plockade med oss lite bär hem :) Verkligen en trevlig stund att bara få stå där och plocka dem små bären (varför går de så långsamt??) och prata om killar och kärleksbekymmer ;) Nalle härjade runt i skogen och var väl lite lagom i vägen då och då - men han blev då trött och nöjd han med :)

Finns som sagt inte mycket som är bättre än att vara med sin bästa vän och bara njuta och prata :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar