torsdag 22 november 2012

Att leva mitt liv innebär...

...att jag får vakna upp varje dag bredvid världens varmaste och goaste Andreas.
...att jag varje dag möts av en lurvig hund som bara älskar mig oavsett vad jag gör.
...att ha en underbar familj som jag vet älskar mig och som jag älskar minst lika mycket tillbaka.
...att veta att det finns en vän där ute som jag känt sedan BB som jag ALLTID kan lita på.
...att vara omgiven av härliga människor som jag stolt kan kalla MINA vänner!
...att ständigt känna ett överflöd av kärlek inne i mig som bara vill explodera ut på alla omkring mig.
...att aldrig vilja vara i vägen eller göra någon illa.
...att ständigt få påminna mig själv om att jag är jävligt bra som jag är.
...att veta att det finns personer jag kan falla tillbaka på när det går utför för mig.
...att veta att jag aldrig är ensam.
...att veta att jag är älskad av så många människor.
...att få somna varje kväll bredvid världens mysigaste och snyggaste Andreas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar