tisdag 27 november 2012

Killing me softly

Det är precis vad mina ben gör idag. Vaknar upp på morgonen och sträcker på mig, vilket resulterar i krampande vader - jippi! ;) När jag sedan ska sträcka upp benen i luften så tar det emot på baksida lår. Sjukt härligt att känna att det hände något igår :) Blev tre övningar igår, inte mycket men mer än vanligt när det gäller benträning för mig. Såhär såg schemat ut:


  • Liggande baksida lår:
    4*10 ungefär.
    25-35 kg
  • Sittande framsida lår:
    3*15.
    5-10 kg (tar det enormt lugnt på grund av mitt knä)
  • Stående vadpress:
    3*10.
    45-50 kg
Idag ska det tränas armar och mage. Blir gode mycket fler övningar och totalfokus! Biceps är inte min starka sida så den kräver nog mest pepp före idag. Triceps och mage älskar jag så där lär det gå som en dans :)

Det är SÅ skönt att ha börjat träna igen! Stor klapp på axeln och en bukett rosor till mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar