onsdag 28 november 2012

Svårt att skriva

Så känns det nu :) Och jag är då nöjd med det! Har nämligen varit och tränat mina små armar ikväll och det var riktigt härligt! Var dock inte lika underbart att behöva handla mat direkt efteråt och bära hem kassen ;) Men det fick gå helt enkelt :) Kände mig väldigt snygg och sexig på gymmet idag faktiskt, trots alla sjukt vältränade brudar runt om :P Självkänsla-boost där, stort framsteg för mig!! 
Imorgon är det en träff med en sjukgymnast som står först på schemat. Håller alla mina två tummar för att det inte blir allt för dåliga besked om mitt kära ben! Hoppas på att allt jag behöver är att stretcha och träna försiktigt. Operation undanbedes!!! Tänk att ett så oskyldigt danspass på gymmet kan ge så stora komplikationer ... Skulle kanske lyssnat på min intuition och aldrig gått på det där passet som för det första inte verkade vara något för mig, och för det andra leddes det av en instruktör jag skarpt ogillar. Men inget att göra åt det nu mer än att ta det lugnare i framtiden och lyssna på intuitionen oftare! :P

Vad har hänt annars idag då? Mjaa inte ett skit egentligen. Har lagat mat som inte blev bra alls enligt mig, föll mig inte alls i smaken. Men även där gäller väl regeln att man vet bättre nästa gång :P

Nu ska jag chilla ner lite och försöka mysa ner mig i sängen i bra tid så jag orkar kliva upp tiiidigt imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar