söndag 25 november 2012

Träningspepp!

Imorgon är första dagen med det nya träningsschemat och även första dagen efter ett längre uppehåll pga flytten. Självklart känns det lite segt och kroppen säger mig att det kommer vara tungt att börja igen. Men skam den som ger sig så lätt! Här kommer en liten lista på varför jag bör vara världens mest taggade människa imorgon:

  1. Jag har fixat en träningskompis
  2. Jag ska träna ben som jag inte tränat på länge
  3. Jag tränar på ett riktigt nice gym med helt nya grejer
  4. Alla träningsmaskiner går i svart och rött = snygg kombo
  5. Att träna gör mig lugnare och trevligare att umgås med
  6. När jag är igång med träningen är det den bästa stunden på dagen!
  7. Jag känner mig snyggare och sexigare när jag har tränat
  8. Min kropp mår bättre av att belastas :)
Så imorgon smäller det! Benen ska brinna och jag ska inte kunna gå ordentligt efteråt! Kan jag det har jag inte kämpat nog! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar