fredag 23 november 2012

Lista för att jag har tråkigt :)


  1. När vaknade du i morse? 10:30 ungefär
  2. Vad var det första du tänkte på? Fan va klockan är mycket nu igen...
  3. Har du ringt någon i morse? Nej inte det.
  4. Vilket humör är du på? Inte det bästa. Mår lite konstigt, humörsvägningar osv.
  5. Vad har du på dig just nu? Jeans och linne
  6. Har du ont någonstans? Japp, under ena foten.
  7. Om du fick välja vad som helst att äta, vad är du sugen på då? Mammas spenatsoppa med ägg skulle vara gott idag!
  8. Hur mycket var din senaste lön på? Min senaste lön kommer jag inte ihåg :P Men från csn var det 8920:- senast.
  9. Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Kuvert!
  10. Vilken var den första hemsidan du gick in på internet idag? Facebook.
  11. Vad ska du göra ikväll? Laga nå mat och sen gå på bio :)
  12. Vilken var den första låten du satte på idag? Master of puppets
  13. Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Hehe inte en aning faktiskt :P
  14. Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? Svårt att säga. Beror på det fortsatta humöret tror jag ;)
  15. När fotade du något senast, och vad? 3 dagar sedan, min älskling :)
  16. Kommer du göra av med pengar idag, på vad? Ja på bio :)
  17. Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? En skrivare. Aj. :P
  18. Vad tror du att klockan är? 14:59 enligt min dator :P Behöver inte gissa liksom.
  19. Vad borde du göra idag? Be om ursäkt och bete mig ;)
  20. Om du fick välja att åka bort, var som helst, var skulle du åka? Island känns väldigt lockande just nu. Eller Norge. Är på sånt humör liksom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar