måndag 17 december 2012

16:e december

Vi närmar oss jul med stormsteg nu! Bara ca en vecka kvar! Har väl ingen direkt julstämning i kroppen, även om jag verkligen försöker fixa det. Lyssnar på julmusik både hemma och när jag är och tränar. Lite kul att träna och lyssna på "Tomten Lars" samtidigt ;) Det är för övrigt min favorit-julsång.


Idag har det städats lite smått, sovrummet blev grymt mysigt! Sen bar det av på gymmet där det som vanligt gick väldigt bra och jag kände mig starkare än jag någonsin gjort! Riktigt härligt! Nu är Andreas och tränar och jag chillar för mig själv. Ska göra köttbullar och sen diska bort allt, och hinner jag hänger jag upp julgardinerna också så vi får mer jul här hemma :)

Imorgon ska vi aktivera vår hund lite mer än vanligt. Jag ska ta upp mina snowblades och så ska Nalle få dra mig någonstans där det glider bra :) Alltid bra med lite kroppsarbete och inte bara massa bus ;) Hoppas på att snart få råd med en dragsele åt honom så vi kan börja dra grejer under promenaderna också. Funderar även på att skaffa nåt slags midjebälte att fästa kopplet i så man kan börja jogga mer på allvar :) Lite kondition är aldrig fel.

Sprider lite mer julkänsla såhär som avslutning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar