fredag 21 december 2012

All I want is you

Snyggdjävul

Inte många som känner mig så bra som du gör. Du vet allt om mig känns det som, och det du inte redan vet får du snabbt reda på. Att du kan få mig att skratta är nog ingen nyhet, det är snarare fakta. Jag har aldrig känt mig så trygg med en annan människa som jag gör med dig. Jag kan vara mig själv, både på toppen och nere i botten. Jag vet att du älskar mig oavsett, precis som jag älskar dig oavsett.

Jag tror ju inte på Gud, men någon högre makt vill jag tacka för att jag får ha dig i mitt liv. Du är det bästa som hänt mig, och du kom in i mitt liv vid precis rätt tillfälle. Jag tror det var menat att det skulle bli vi, för mer övertygad om något har jag aldrig varit förut.

Jag älskar dig, nu och alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar