måndag 21 januari 2013

2 veckor kvar

Japp så är det, 2 veckor kvar tills min älskade Andreas fyller år :D Och jag tror jag är mer taggad inför det än min egen födelsedag! :P Varför? Jo för att jag bara ÄLSKAR att planera och fixa :) Men sen är jag SÄMST på att vänta också, så det skulle gärna få vara idag han fyller år..

Men den 1 februari, som inte är riktigt lika långt bort, ska vi fira Andreas, och det blir minst lika kul som själva födelsedagen! Vi är ett litet gäng som ska gå ut och äta och sen dra en sväng på krogen. Jag kör på nyktert as usuall, och det är jag så förbannat nöjd med :)

På tal om den 1 februari så ska Nalle få bo hos hundvakt den natten. Vi var och hälsade på hos dem igår, och det kändes verkligen jätte bra. Vettiga människor med hundvana och ungefär samma regler som vi har för Nalle :) Helt perfekt! Och även helt perfekt att dem kunde ställa upp just den natten. Oerhört tacksamt! Och sist men inte minst är det super då Nalle verkligen verkade trivas med dem, det är ju egentligen det viktigaste :)

Nu ska här slås in paket och så, och senare ikväll ska jag åka och träna ben. Jag håller tummarna för att folk har haft vett och plockat bort vikterna från benpressen idag..! Av någon anledning hänger det alltid ca 100 kg på den när svaga lilla jag med knas-knä kommer och ska köra. Suck :P Alla andra dagar när jag är där är den fri och avplockad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar