fredag 11 januari 2013

När träningen vilar dansar disken i diskvattnet..

Japp så fungerar det här hemma just nu! Min rygg vill inte alls samarbeta med mig så träningen har fått vila i två dagar nu. Imorgon ska jag dock in igen och köra Bröst och lite cardio för att ändå hålla igång någonting. När nästa riktiga ryggpass blir nästa gång får framtiden utvisa.... hoppas på snart!








Så istället för att rusha in till gymmet på dan så tog jag tag i diskberget som sakta men säkert byggts upp i köket. Snäppet över 2 timmar tog det att få ordning på skiten! Sen blev det matlagning gånger 2 då Andreas matlåda lagades först och sedan vår middag direkt efter. Det följdes av en timmes promenad med Nalle och sen flög jag på disken igen :P Vet inte om det är energiöverskott eller bara det faktum att jag är less på denna röra som gav mig ork att diska, men nödvändigt var det och fint blev det :)

Känns även bra att kunna säga att jag verkligen gjort något idag! Igårkväll pluggade jag för fullt, men det syns ju inte mycket mer än att det är mer text i dokumentet än tidigare. Nu ser jag ju skillnad varje gång jag går in i köket.

Andreas jobbar natt och jobbade igår natt också, känner mig lite smått ensam men trivs ganska bra med det också faktiskt :) Framsteg för mig som tidigare kunde deppa ihop helt så fort jag blev ensam hemma :P Blir ju lite egen tid och fokus på bara mig :) Nackdelen med att jag är själv är att jag äter så dåligt då, så det får jag jobba på.. Är faktiskt hungrig precis just nu, så då börjar jag förändringen å går å fixar mig nå näring!





Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar