måndag 29 april 2013

Soffläge

Ligger för tillfället utslagen i soffan. Har haft en grov förkylning i snart en vecka och har varken en kvinnlig röst eller en 22-årings energi längre. Men till det positiva så har jag i alla fall börjat kunna gå promenader igen, långsamma och korta. Och en till bra sak: jag har börjat äta igen! Tappade helt både hunger och aptit, men den börjar smyga sig på nu igen :)

Just nu känner jag mig ganska äcklig, oattraktiv och sluskig. Men det går över :) Ska bara ta det långsamt steg för steg så är jag snart på banan igen!

Jag har ju världens goaste, finaste och omtänksammaste kille så allt blir nog bra så småningom.

Och för er som undrar: träningssuget är ENORMT!

2 kommentarer:

  1. Det blir alltid sådär när man blir sjuk, man vill ju sååååå gärna träna att det känns som att man bara vill gå och dö.
    Fast för mig brukar det gå över när jag är frisk igen :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju alltid så, störande :P Haha ja det brukar vara så för mig med, men nu tror jag att jag hittat motivationen - även när jag är frisk :)

      Radera