måndag 26 augusti 2013

Händelserik helg!

Nu ska jag avlägga lägesrapport har jag tänkt, innan jag blir frånvarande i en veckas uppsatsskrivning. I helgen har vi haft besök av Bea och Jimmy (Andreas systerdotter och hennes kille för er som inte har koll). Vi har kikat film, varit på lite sightseeing och spelat äventyrsgolf. Och eftersom både Bea och Jimmy är feeders har det ätits en hel del saker som inte står på min LCHF-meny i vanliga fall :P Så idag ska det skärpas till, på riktigt! Och så länge inga fler feeders kommer och hälsar på ska det nog gå bra ;)



Sen på söndagen firade jag och Andreas 1 år ihop. Dagen spenderades på Ikea innan Bea och Jimmy åkte hem. Senare på kvällen gick vi på bio och såg Elysium (tack till vår "hemliga" sponsrare!). Filmen var bra men slutet var värdelöst. Det var som att de bara slängde ihop ett slut bara för att, och det lämnade en med 10000 funderingar om hur allt skulle kunna funka efter filmens slut ens. Kanske lika bra att den tog slut, allt hade ändå gått åt helvete om den fortsatt ;)

Kan ni fatta att jag varit med Andreas ett år nu? Det kan jag ^.^ Känns faktiskt som längre till och med, men det tar jag som ett bra tecken. Det känns naturligt och självklart liksom - har vi inte alltid varit tillsammans? ;)

Nu ska jag försätta mig i plugg-läge. Har just städat rent datorbordet så nu finns inga ursäkter! Bara möjligtvis att jag sovit ovanligt dåligt inatt, men det avhjälper jag med kaffe!!

Ha en superbra måndag!

1 kommentar: