onsdag 29 januari 2014

45 hp denna termin. + jobb?!

Ja nu ska jag kanske ta vatten över huvudet. Jag kom in på en kurs på 15 hp, har börjat läsa den och gillar den skarpt. Skickade sen in en sen anmälan till en 30 hp kurs bara för att se om den var möjlig att komma in på, och det var den tydligen då jag nu är antagen! Och eftersom jag gärna vill gå den så ska jag ge det ett försök att plugga 45 hp denna termin och jobba samtidigt! Jag hoppas på det bästa :P

Så håll nu tummarna för att det kommer gå vägen och att jag inte dör av utmattning. Jobb, plugg och träning 7 dagar i veckan. Inte ett lite tajt tidsschema ;)

1 kommentar:

  1. Det kommer du klara galant! Något som gjorde det lättare för mig medan jag både jobbade 100% och pluggade 100% är tanken att det endast är tillfälligt!

    Hör av dig om du behöver nåt, en avslappnande fika på stan, någon att gråta till eller kanske lite sällskap? :)

    SvaraRadera