fredag 31 januari 2014

Dåligt med bilder

Kommer det vara framöver. Varför? Jo min kära (hatade) telefon har bestämt sig för att den måste åka in på lagning. Så nu har jag Andreas förra telefon. Och jag har inställningen att inte ändra något i den! Hans gamla bilder är kvar (med viss utrensning...) och hans ringsignal och sms-signal är kvar. Tycker det är lite mysigt att ha en (i dagens läge) helt värdelös telefon. Jag kan kolla facebook, men kan aldrig gilla eller kommentera något. Jag får ha en väldigt neutral inställning till allt jag ser där :P Instagram och andra appar är helt att glömma. Youtube är ok, men långt ifrån bra. Spel? Ja ett bilspel och diverse demo-spel som avslutas precis när det blir roligt.

Back to the barndom känns det som. Men konstigt nog stör det mig inte. Enda gången jag känner av det är när Andreas tar fram sin telefon och kollar facebook och instagram. Han håller mig uppdaterad om något händer :) Swedbank appen kan jag sakna också, för nu vet jag aldrig hur mycket pengar jag har! Irriterande deluxe. Men kanske var så det var före Swedbanks app, du visste inte exakt vad som var på kontot hela tiden.

Men jag längtar ändå tills jag får tillbaka min telefon (måste bara skicka in den först). Så allt återgår till det vanliga igen :)

Lägger in nån gammal bild så länge

Valp-Nalle med tratt <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar