fredag 14 februari 2014

Mycket

Nu börjar högen med "att-göra" bli väldigt stor. Att jobbet då inte riktigt funkar som det ska (jag jobbar mer än väntat) strular till det en del. Jag försöker hinna laga mat till matlådor och så det finns färdigt hemma också. Jag pluggar när en lucka uppkommer. Idag klev jag upp för att tvätta, inte för att jag orkade utan för att mina kläder började ta slut. Snart ska jag iväg på ett jobb-möte och sen är det jobb. Däremellan ska jag kasta mig i duschen och hinna kramas med Andreas som sover just nu då han jobbat natt.

Sen har vi ju en hel lägenhet i Kvissleby som behöver tömmas klart och flyttstädas. När tusan ska vi hinna det undrar jag. Innan sista februari uppenbart, men det lär bli tajt. Och under samma tid ska en inlämningsuppgift skrivas och lämnas in. Samtidigt som jobbet kräver lite mer än vanligt just nu.

Och grädden på moset är ju Nalle och hans hostande.

Kan skvallra om att träningen inte har fullt fokus just nu, hur mycket jag än vill så orkar kroppen inte. Jag åker dit, men mitt fokus och mitt hjärta är inte med mig. Jag får väl helt enkelt acceptera att jag bara är människa och att jag inte kan vara "kung" överallt samtidigt, jag måste få vila också. Och som nämnt i tidigare inlägg, sömnen börjar ta stryk av detta, det är helt enkelt fullt ös i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar