torsdag 13 februari 2014

Sömnen

Ja nu är det dåligt med sömnen här. Det är mycket som händer på jobbet som håller mig vaken i funderingar, och sen är ju Nalle inte en diskret hostare så varje morgon kliver han och jag upp för att Andreas (som jobbat skift nu) ska få sova. Han får ta över den rollen i helgen :P

Det är nu jag inser hur viktigt det är med sömn. Nu är jag slö, trögtänkt och orkeslös. Inte någon skön känsla när jag egentligen har massor jag borde göra. Istället fastnar jag i soffan och stirrar på dåliga program jag inte ens bryr mig om egentligen. Jag fann mig själv titta på "Klassiska brott" och bara stirra på det. Så nu vet jag massor om nån italienare som rånade bankfack.

Som tur är kan jag vara ganska skärpt på jobbet, men även där gör jag fler småmissar så saker tar lite längre tid. Jag hoppas att Nalle snart blir frisk och att kaoset på jobbet lugnar ner sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar