lördag 8 mars 2014

Två veckor med LCHF - resultat

När jag nu började om med LCHF efter en längre period med skitmat och slarv så var jag väldigt uppblåst, kände mig "vätskig" och bara allmänt inte i form alls.

Nu har det gått ca 2 veckor och såhär ser det ut i resultat

Vikt:
Före - 77.2 kilo
Efter - 75.9 kilo

Mått (mått från 17 februari inom parentes)
Lår spänd -      53 cm (53,5)
Midja -            70,5 cm (72)
Mage -             85 (86,5)
Biceps spänd - 33 cm (32,8)
Vad spänd -     38,5 cm (38,5)

Känslan i kroppen är att magen är mindre svullen, jag känner mig smidigare och inte lika full i vätska. Jag har inte haft några "biverkningar" av lchf, ingen huvudvärk eller trötthet som jag tänkt på.

Nu gäller det bara att fortsätta såhär och komma igång med träningen så vikten inte rasar för mycket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar