torsdag 24 juli 2014

Träningspaus

Nu senaste månaden har jag inte tränat alls. Och ledan har varit stor. Jag har fått fundera noga på mitt liv, vad gillar jag att göra? Vad gör mig glad? Vad gör jag när jag är uttråkad? 

Svaren på detta är träna. Men när jag inte kan göra det på samma sätt nu då? Ja, jag har haft lite utav en depression. Jag har levt en månad med att bara göra måsten och saker andra velat göra. Var till slut denna vecka jag började rannsaka vad jag gillat förut. Läsa vart svaret, och jag började läsa. Och så avkopplande det är!! Varför slutade jag läsa? Brist på tid till det. Men nu är det ju ca 2 timmar mer per dag att läsa, så det funkar bra nu :) 

Sen andra grejen är ju Ökenråttor, och KANSKE kan jag få Andreas på min sida och få hem två små liv att pyssla med snart :) 

Men träningen, den väntar jag med. Har en låsning jag vill bli av med före, känner mig inte trygg annars. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar