måndag 18 augusti 2014

2014-08-18


Lite bilder från senaste tiden. Är grymt dålig på att ta foton när det händer saker! Därför får ni nu se vår sovrumsvägg, jag påväg på promenad, en chiapudding och en ung fiskmås! 

I helgen åker jag och Sara till Åland, ska försöka använda kamerafunktionen på telefonen lite flitigare då ;) sen åker jag och Andreas till Piteå för Grans 100-års jubileum! Ska bli kul :) dessutom har jag ordnat en kul grej åt Andreas där eftersom att vi firar 2 år tillsammans medan jag är på Åland (nästa måndag). Skojsigt! Lovar att ta mycket bilder och lägga upp här :)

Annars är det bra här. Varit illamående igår och idag, men verkar inte bli mer än just illamående. Hatar att jag inte ens kan tvinga mig själv att spy, går inte hur mycket jag än vill ibland när jag mår illa. Måste bli riktigt magsjuk för att kunna spy :p Så ingen risk för bulimi här inte, och det vill jag förstås inte heller ;)

Idag jobbar jag, så även tisdag och torsdag. Onsdag är läkarbesök på gång, och fredag ska jag toknjuta av Andreas innan jag åker söderut :) Jag är lika fjantig som vanligt och får spunk på att vi ska vara isär i 4 dagar :p Dagar som han ändå jobbar. Men det där med att få mysa åtmindstånde nån timme varje dygn är liksom viktigt :)

Nu ska jag ta och styra upp här på jobbet, fler inlägg kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar